Někdy i ten nejlépe naplánovaný nákup může skončit překvapením. Stačí drobný detail, který snadno přehlédnete, a váš pocit spokojenosti se rychle změní v rozčarování. Jak se vyhnout podobným situacím? A co přesně může způsobit takové nečekané zklamání? Příběh jedné zákaznice ukazuje, že někdy je potřeba být opravdu obezřetný – ať už jde o jakoukoli lákavou akci.
Když se paní Jana z Brna vydala do svého oblíbeného Lidlu, těšila se na výhodný nákup. V aktuálním letáku, platném od 10. do 16. března 2025, totiž spatřila lákavou nabídku: Müllermilch 400g, vybrané druhy za neodolatelnou cenu. Jako milovnice tohoto mléčného nápoje neváhala a rozhodla se zásobit. Po příchodu do prodejny zamířila rovnou k chladicímu boxu, kde si vybrala několik lahví svého oblíbeného příchutě.

Lidé nenašli svůj produkt ve slevě
S pocitem spokojenosti zamířila k pokladně, ale tam přišlo nemilé překvapení. "Když mi pokladní oznámila částku, zdála se mi nějak vysoká. Požádala jsem ji o kontrolu a zjistily jsme, že Müllermilch byl účtován za plnou cenu, nikoli za tu akční," popsala paní Jana svou zkušenost.
Pokladní jí vysvětlila, že se možná jedná o chybu v systému a doporučila jí obrátit se na zákaznický servis. Paní Jana se cítila podvedená a zklamaná. Podobnou zkušenost měl i pan Karel z Prahy. "V letáku jsem viděl, že mají Müllermilch ve slevě. Koupil jsem si několik lahví, ale až doma jsem si všiml, že mi na účtence naúčtovali plnou cenu. Cítil jsem se podvedený," uvedl rozhořčeně.
Lidé jsou nespokojení a chtějí svou akci zpět
Nespokojení zákazníci začali sdílet své zkušenosti na sociálních sítích a diskusních fórech. Mnozí z nich se shodovali, že se nejedná o ojedinělý případ. "Taky jsem naletěla na tu slevu. Příště si dám větší pozor," napsala jedna z uživatelek. Situace nabrala na obrátkách, když se do diskuse zapojil i údajný zaměstnanec Lidlu.
"Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Došlo k technické chybě v našem systému, která způsobila, že některé akční ceny nebyly správně načteny na pokladnách. Intenzivně pracujeme na nápravě a všem postiženým zákazníkům doporučujeme obrátit se na náš zákaznický servis, kde jim bude poskytnuta adekvátní kompenzace," uvedl na sociálních sítích v komentářích.

Lidé neví, zda mají letákům věřit
I přes tuto omluvu zůstává hořká pachuť. Zákazníci se cítí být klamáni a zvažují, zda budou v budoucnu věřit akčním nabídkám. „Je to pro mě velké zklamání. Vždy jsem věřila, že letáky ukazují jen skutečně akční zboží, ale teď už si nejsem jistá,“ svěřila se paní Jana.
Tato situace poukazuje na důležitost transparentnosti a spolehlivosti obchodních řetězců. Zákazníci očekávají, že akční nabídky budou platit tak, jak jsou prezentovány, a jakékoli odchylky mohou vést k ztrátě důvěry. Doufejme, že se podobné situace nebudou opakovat a že Lidl přijme opatření, aby si udržel loajalitu svých zákazníků.