V době, kdy si chcete jen v klidu odpočinout, vás televizor překvapí reklamou na prací prášek nebo nový mobilní tarif. A právě dnes vám prozradíme, jak se těmto otravným reklamám vyhnout.
Pamatujete na doby, kdy spořič obrazovky ukazoval uklidňující krajinky nebo vaše oblíbené fotky? Ty časy jsou pryč. LG se rozhodlo využít každou minutu, kdy je televize zapnutá. Dokonce i když se věnujete něčemu jinému, třeba brouzdání na telefonu, televize vám servíruje jednu reklamu za druhou.
Jak vypnout nechtěné reklamy
Podle výrobce se změnily divácké návyky. Zatímco dříve lidé při nečinnosti televizi vypínali, dnes ji nechávají běžet na pozadí. A kde vidí výrobce nevyužitý prostor, tam vidí příležitost k reklamě. LG dokonce tvrdí, že takto zobrazené reklamy jsou 2,5krát účinnější.
Naštěstí existuje způsob, jak se reklamám vyhnout. Stačí zajít do Nastavení, pak do Dalších nastavení a vypnout volbu "Propagace spořiče obrazovky". Jen pozor - ve výchozím nastavení jsou reklamy zapnuté, takže pokud jste to ještě neudělali, čekají na vás.
Budoucnost televizní zábavy jen o reklamách
Tohle je teprve začátek. LG se netají tím, že chce být víc než jen výrobcem televizorů. Jejich nová divize Ad Solutions má jediný úkol - vymýšlet nové způsoby, jak nám servírovat reklamy. A nejde jen o LG - podobnou cestou se vydávají i další výrobci.
Doba, kdy byla televize jen obrazovkou pro sledování oblíbených pořadů, je definitivně pryč. Chytré televizory se mění v reklamní platformy a každá minuta vašeho času je pro výrobce příležitostí k zobrazení další reklamy. Otázkou zůstává, jak dlouho si to my, diváci, necháme líbit. Možná přijde doba, kdy si budeme muset připlatit za televizi bez reklam, stejně jako si dnes platíme prémiové účty na streamovacích službách.